Sabtu, 23 Ogos 2008

Aktiviti di politeknik.....


Ini pula adalah sewaktu Majlis Hari Raya Kelas DSK 2C. Majlis ini dianjurkan oleh DSK 2C iaitu kelas saya semasa saya semester 2. Majlis ini mengeratkan hubungan kami dengan pensyarah-pensyarah yang mengajar kami kerana kami telah menjalankan aktiviti cabutan bertuah dan penyampaian cenderahati kepada pensyarah-pensyarah yang sudi hadir.



Ini pula adalah semasa Malam DSK semasa saya semester 2. Saya telah menjadi penyambut tetamu semasa majlis ini. Meriah gakla majlis ni. Tema Malam DSK waktu ni adalah tema warna mengikut kelas maksudnya satu kelas akan memakai baju warna yang sama bagi membezakan dengan kelas lain.




Ini adalah gambar sewaktu sambutan Hari Kemerdekaan yang ke-50. Gambar ini diambil semasa pertandingan menghias blok asrama dan ini adalah blok yang saya duduki iaitu B1.

Tiada ulasan: